Film

Scenarzyści i filmowcy – Pokonaj zimne serce bankiera

By 13 lipca 2020No Comments

Czy twórczy dźwięk może sam stworzyć skrypt? Stworzenie scenariusza to sztuka, o której się powszechnie mówi, jest włączana do programów uniwersyteckich i chwalona przez popkulturę. Ale w kreatywnych tonach brakuje dużego czynnika. To jest fundamentalne; ale w dużej mierze ignorowane przez ważnych kreatywnych ludzi.

Od ponad 20 lat jestem zatrudniony przez finansistów filmowych (Studio Execs, Bonding Companies itp.) Do nadzorowania ich inwestycji podczas produkcji filmu. Poproszono mnie również o pomoc od kilku niezależnych twórców filmowych, aby ich film mógł wyruszyć w drogę. Więc od jakiegoś czasu pocieram łokcie nieuchwytnym filmem Finansista (z jednego lub drugiego paska).

Twórcy scenarzyści, reżyserzy i twórcy filmowi, zwłaszcza jeśli dopiero rozpoczynają produkcję filmową, uważają, że należy znaleźć pieniądze na wspaniałe scenariusze – jak jabłka spadające z drzewa. „Nie oszukujcie się. Filmowanie dotyczy zarówno pieniędzy, jak i kreatywności.

Osoba w szeregu może nosić niebieskie dżinsy i top-lidera, ale nadal jest finansistą (lub jego kierownikiem). Podczas komponowania scenariusza pomyśl: Patrzę w zimne serce bankiera.

Naucz się znać koszt swojego skryptu, aby go bronić w języku pieniędzy. Następnie możesz spojrzeć każdemu Wykonawcy Studio w oczy i mieć na myśli to, co mówisz w jego języku.

Ale mówisz, że jestem kreatywny! Co wiem o pieniądzach i finansach oraz rachunkowości i … odwadze. To jest o wiele łatwiejsze niż myślisz.

Pitch the Script … Ale nie zapomnij o pieniądzach

Niezależni scenarzyści, reżyserzy i producenci są żarliwie związani ze swoimi skryptami i mogą je publikować w dowolnym miejscu i czasie. Ale czy sama twórcza gra może zrobić ten film?

To bardzo rzadkie. Pomyśl o tym. Masz do czynienia ze słowem M … PIENIĄDZE! Tak, wyrzućcie swoje serce. Ale, hej, czy nie warto uczyć się czegoś z języka osoby, z którą naprawdę chcesz pracować? Moim zdaniem jest to jedyny sposób, aby być wiarygodnym w oczach finansistów. Należy pamiętać, że jest to NIEZALEŻNE finansowanie filmu, a nie zamiatanie przez czerwony dywan dużych studiów.

Oto dwuetapowy proces:

1. Skonfiguruj skrypt

2. Zbuduj pewność, że film można wyprodukować w ramach określonych limitów dolara.

Przetłumacz twórcze pomysły na „Money Talk”

Bycie błyskotliwym i kreatywnym to norma w branży filmowej. Jeśli jednak jesteś inteligentny i kreatywny ORAZ wiesz, jak zamienić kreatywne pomysły w „rozmowy o pieniądzach”, jesteś daleko przed konkurencją.

Odpowiedz na te ważne pytania dotyczące skryptu, aby uzyskać dobry skok:

– Jak osiągnąć i stworzyć swoją wizję, zachowując z góry określony budżet.

– Co jest ważne w pieniądzach w produkcji filmowej, a co nie i jak można to rozwiązać na boisku?

– Jakie są niektóre z wewnętrznych tajemnic budżetowania i raportowania filmów, które możesz wykorzystać na swoją korzyść?

– Niezależnie od tego, czy jesteś reżyserem / producentem / scenarzystą / ekipą / studentem filmu itp., Budżety i raporty kosztów mają coś wspólnego z tobą i twoimi celami. Przygotuj się do rozwiązania tego problemu po otwarciu skryptu.

Masz pomysł Naucz się znać koszt swojego skryptu, aby go bronić w języku pieniędzy. Następnie możesz stworzyć swój skrypt w bardzo mocnym języku – języku PIENIĘDZY.

Zapisz się na serię siedmiu artykułów na stronie http://www.talkfilm.biz – wszystkie tylko około 3 do 5 stron, które dają wgląd w większość problemów związanych z „kupą pieniędzy”.

Oto tytuły artykułów:

1. ZRÓB! W produkcji filmowej

2. Wprowadzenie do „zarządzania pieniędzmi”

3. Przetłumacz pomysły na „Money Talk”

4. Twój udział w budżetowaniu dolnej linii

5. Twój udział w budżetowaniu dolnej linii

6. Twój certyfikat – uznany na całym świecie raport kosztów

7. Prezentacja tygodniowego raportu kosztowego – jest równie ważna jak codzienne gazety

(Copyright 2005)